Pytanie Architektura peer-to-peer w systemie Android / iOS


Jest to rodzaj szerokiego pytania, znalazłem wiele informacji na ten temat.

Możliwe technologie

Żadne z nich nie ma obecnie w pełni wdrożonej biblioteki typu peer-to-peer lub nie znalazłem takiej.
W rzeczywistości nie interesuje mnie żadna biblioteka gier (i nie koncentruję się na takich problemach)

Pytania, które rozważałem

Chciałbym efektywnie komunikować się pomiędzy jak największymi urządzeniami, bez potrzeby korzystania z mobilnych danych (3G, HS * PA, LTE) lub WIFI AP jako punktu pośredniego.
I nie łączy ludzi na duże odległości, tak jak PAN przez Bluetooth.

Tak więc, jakie cechy powinienem mieć

  • Całkowicie OFFLINE (niewymagające żadnych mobilnych usług danych lub wifi AP)
  • Zgodność między platformami (Android, iOS)
  • Kompatybilność wsteczna z systemem operacyjnym (Android od 2.3, iOS od wersji 5.1.1)

Funkcje, które chciałbym mieć

  • Optymalizacja trasy (OSPF, MME, ...)
  • Nie wymagające od urządzeń autoryzacji do sieci (zobacz Android niepewny BT RFCOMM)
  • Możliwe owijanie nawet kilkudziesięciu użytkowników (20-30 maks. Imo lub więcej, jeśli to możliwe)
  • W razie potrzeby sieć mogłaby wybrać własnego lidera (węzeł serwera)?

Czy jest obecnie coś, co mógłbym wykorzystać do wspomnianych funkcji?


30
2017-07-06 12:09


pochodzenie


Bluetooth ma ograniczenie do 7 urządzeń. czy rozważałeś użycie Alljoyn, które jest dostępne w iOS i Androidzie, bluetooth nie jest obsługiwany w iOS i późniejszych wersjach Andorida, ale pracują na Wi-FI direct .. sprawdź to połączyć, sprawdź forum dla programistówtutaj, mam nadzieję, że ci to pomoże - ashish
Czy znalazłeś dobre, dobre rozwiązanie? - Maxim Korobov
W przypadku IOS istnieje ogromne ograniczenie konieczności opuszczenia aplikacji i przejścia do ustawień, aby wybrać sieć Wi-Fi, z którą jesteś połączony. W przeciwnym razie chciałbym, aby sieć Wi-Fi była obsługiwana przez jedno urządzenie. Na Androidzie to oczywiście nie jest problem. Pracuję nad czymś podobnym i wybieram trasę Bluetooth z braku lepszej alternatywy na IOS. - nflacco
Cześć Marek, zastanawiam się, czy znalazłeś na to rozwiązanie? - Out Of Office
czy znalazłeś jakieś rozwiązanie dla tej ... komunikacji między platformami - KavyaKavita


Odpowiedzi:


Open Garden rozwija tę technologię i wdraża ją w swojej aplikacji Firechat. Testując aplikację, stwierdziliśmy, że połączenia Android-to-Android działały tylko przez Bluetooth, iPhone-to-iPhone pracował z Bluetooth lub Wi-Fi, a Android-to-iPhone działa tylko wtedy, gdy telefony są podłączone do tej samej sieci. Oto link do ich sdk, który powinien zostać wydany wkrótce: https://opengarden.com/sdk


3
2017-07-20 07:01



Ze swojej strony wciąż nie są jeszcze publicznie dostępne. - ThomasW


Wiem, że google po prostu wyszedł z interfejsem API dla wielu platform i iOS i urządzeń do komunikowania się ze sobą. Nie wiem, czego dokładnie szukasz, ale ten pozwala ci przekazywać małe binarne ładunki między urządzeniami z Androidem i IOS. nie muszą wcale być w tej samej sieci ani być podłączeni do Internetu. Podam link, po prostu to sprawdź.

https://developers.google.com/nearby/messages/overview


3
2018-06-17 07:38



Wiadomości w pobliżu wymagają połączenia z Internetem. Prawdopodobnie mówisz o Węzłach w pobliżu, które są całkowicie offline, ale nie na różnych platformach. - Jamol


Obecnie tylko FireGhat OpenGarden jest jednym z głównych graczy, którzy to robią. Dostarczają zestaw sdk z siatką, który obecnie uważam, że powinieneś Zastosować dla.

Jest jeszcze jeden projekt, który był trochę wstrząśnięty, ale słyszałem, że powinno się wkrótce wydać: The Thali Project


2
2017-10-17 00:09





Zajrzę do Dane z WebRTC który ma natywne wsparcie dla obu iOS i android. Możesz także włączyć przeglądarki komputerów jako równorzędne z WebRTC.


1
2018-04-28 16:08