Pytanie Xcode nie może uruchomić aplikacji. Uruchomienie procesu nie powiodło się: 4294967295


Pracuję nad aplikacją iOS 8 w Xcode 6.0.1 i uruchamiam ją na moim iPhonie 5 (z systemem iOS 8.0.2). Zanim zaktualizowałem system do wersji iOS 8.0.1 i Xcode 6.0.1, nigdy nie otrzymałem błędu, który dostaję. Jednak teraz, czasami, gdy próbuję uruchomić moją aplikację z Xcode na moim iPhonie, ten komunikat o błędzie pojawia się w górnej części okna Xcode:

Could not launch "[app name]". Process launch failed: 4294967295

Wygląda na to, że ten błąd występuje tylko wtedy, gdy po raz pierwszy uruchomię aplikację z Xcode na moim urządzeniu (np. Jeśli zamknę komunikat o błędzie w Xcode, ale nie zamknę aplikacji na moim telefonie - więc aplikacja jest nadal na moim telefonie - Nie dostaję tego błędu, gdy ponownie kliknę przycisk Uruchom w Xcode). Jednak wydaje się, że nie ma dużej spójności, ponieważ czasami komunikat o błędzie nie znika, nawet po uruchomieniu aplikacji na moim telefonie po raz pierwszy z Xcode (tj. Bez aplikacji już na moim telefonie ).

Ponadto wypróbowałem kilka rozwiązań, z których żaden całkowicie nie naprawił błędu:

  1. Wyczyść kompilację, usuń DerivedData, zrestartuj mój mac i ponownie otwórz Xcode.
  2. Uzyskaj nowy certyfikat dla aplikacji Apple po zaakceptowaniu nowej umowy licencyjnej na system iOS 8.0.
  3. Upewnij się, że podczas instalacji zewnętrznych kapsułek kakao Podfile określa platformę iOS 8.0.
  4. Ustaw docelowy poziom wdrożenia aplikacji i ustawienia kompilacji dla systemu iOS 8.0

Nie mogę się zorientować, w jaki sposób uzyskać ten błąd, aby konsekwentnie trzymać się z dala nawet po próbie wyżej wymienionych prób rozwiązania. Ponownie, nadal mogę normalnie uruchamiać aplikację na moim telefonie, ale co kilka uruchomień wyświetla dziwny komunikat o błędzie w Xcode i otwiera tylko aplikację na moim telefonie, ale nie łączy jej z Xcode (dla wyjścia konsoli itp.) .

Każda pomoc byłaby bardzo cenna. Dzięki!


21
2017-10-09 20:26


pochodzenie


Mam taki sam błąd jak ty. Sprawdziłem profile udostępniania, podpisywanie kodu, a także kompilowanie Debugowania, ale wydaje mi się, że nic nie stoi na przeszkodzie. Czy znalazłeś jakieś rozwiązanie? W moim kodzie wywołuję ogromny kod źródłowy C i błąd znika, gdy komentuję niektóre wywołania funkcji, ale nie wiem dlaczego. Nie znalazłem nic specjalnego w funkcjach. - Octan
Na wypadek, gdyby ci to pomogło. Mój problem polegał na tym, że definiowałem ogromną tablicę w kodzie C: integer big_array[150000000]. Wymagana pamięć dla tej tablicy została zarezerwowana podczas uruchamiania aplikacji, a na iPadzie zabrakło pamięci. Zmniejszenie go naprawić mój problem. - Octan
Dzięki. Mam problem sporadycznie i raczej niekonsekwentnie. Wygląda na to, że w większości już odszedł. - Ethan G
Robię tylko podstawowe rzeczy z Security.framework (keychain). - Nicolas Miari


Odpowiedzi:


Napotkaliśmy to już wcześniej. Przyczyną był fakt, że korzystaliśmy z profilu udostępniania dystrybucji na etapie rozwoju.

Jeśli chcesz, aby debuger łączył się z Twoim kodem XCode, musisz użyć profilu obsługi programowania.

Mam nadzieję że to pomoże!


25
2017-10-09 20:32



Dziękuję za szybką odpowiedź. Mój profil udostępniania jest w rzeczywistości profilem programisty. Jednak wygląda na to, że w sekcji podpisywania kodu wybrano opcję "Nie podpisuj kodu" dla ustawień kompilacji mojego projektu, chociaż opcja "iOS Developer" została wybrana w sekcji podpisywania kodu dla docelowych ustawień kompilacji. Nie złapałem tego wcześniej, ale naprawiłem to. Przyjmuję twoją odpowiedź, gdy już wiem, że nie mam z tym żadnych problemów. Dzięki wielkie! - Ethan G
Błąd pojawił się ponownie w taki sam sposób, jak opisałem w pytaniu, mimo że korzystam z profilu informacyjnego dla programistów i całe moje podpisywanie kodu jest ustawione na "Programista iOS". Próbowałem zrestartować iPhone'a, który naprawił go na chwilę obecną, ale może pojawić się ponownie. Jakieś inne sugestie? - Ethan G
Błąd pojawił się ponownie, więc ponowne uruchomienie iPhone'a nie pomogło. - Ethan G
Wyciągałam włosy zeszłej nocy ... odszedł, spał i szukał dziś rano. Tak, TAK i Gmarintes. Dzięki! - MobileVet
Dla mnie jedynym rozwiązaniem było przywrócenie ustawień fabrycznych iPhone'a 5S. :( - Cesar


Czy próbowałeś odłączyć urządzenie i zrestartować urządzenie?

Kiedy to zobaczyłem, aplikacja zawsze działała, ale Xcode nie mógł dołączyć debuggera do procesu (lub dołączyć go wystarczająco szybko).


3
2017-10-09 21:05



Po wykonaniu sugestii z @gmarintes (jak opisałem w moich komentarzach), błąd wydawał się być naprawiony. Później znowu się zepsuł, ale ponowne uruchomienie mojego iPhone'a pomogło teraz. Jakieś inne sugestie, więc to się nie powtórzy? Zwykle ponowne uruchamianie nie naprawia na stałe. - Ethan G
Błąd wrócił, więc ponowne uruchomienie go nie naprawiło. - Ethan G
Podczas testowania staram się uruchamiać jak najmniej aplikacji. W razie potrzeby odblokuj telefon przed naciśnięciem przycisku "uruchom" w Xcode. Pomaga to w uruchamianiu mniejszej liczby aplikacji na komputerze Mac. - Walt Sellers


Dla mnie poprawka otwierała Menedżera urządzeń (Okno -> Urządzenia) i usuwanie zainstalowanej aplikacji (wybierz aplikację i kliknij przycisk "-"). Przy następnym uruchomieniu błąd zniknął.

XCode 7.3.1


0
2018-05-27 03:34